26 Ekim 2015 Pazartesi

Brazzers ile Başlayan Tüm sikişler

Ben bizim kendi kaya ev yakın geri üzerinde sersemlemiş geriatrik pus yüzen iki düşünce gülümsedi. Sürüklenen dağ meltemleri sık onları çevreleyen biz komşular onların sık partaking kanıt taşıdı. Onlar Bob Dylan, Jefferson Airplane, Kalp, Janis Joplin ve dönemin diğer müzik simgelerin sesleri ile bize serenaded. Biz böylece onların gençlik brazzers doruk kayıp şarkıları değer büyüdü. Yerli siyah ayı nüfus ... Bu dağ konserleri sırasında sıklıkla kendilerini gösteren müziğin özellikle not aldı Telluride kasaba meydanında Landing, biz devlet tüm bu mağazaları duyuran yeşil haç işareti için bir araya birkaç blok bakındım Colorado. Onlar denilen, onlar biz sadece aşk ... "yerinde menüsünde yeni bir ek beni tanıtmak böylece geri işlerinizi sonra durdurmak için sözümü ayıklanır 'eczacı' ön kapıda iki Leaving Bunun vibe ", eski Bay Bart. bana güvence verdi gelişen ilçenin brazzers kuşluk koşuşturma hep Mountain Village sükunet sonra beni ürküttü ve ben gülümseyerek, sabah benim güzergah üzerinde turistler ve yerliler yoluma dokunmuş Ben yaşlı çift gözüyle benim adam ile geleceği düşünürken bütün sadece bıraktığı iken. Ben birbirine benzer bağlılık olma onların yerine gelmesi umuyordu. Chastains kesinlikle ispat olarak yol, bir akraba ruhu ile paylaşıldı eğer Yaşlanma çok daha az bir savaş gibiydi. Dalmış, benim düşüncelerimde, yeni koyun derisi yastık toplamak için durdu ve kilim, sonra geri birkaç hafta sipariş için eczanede durdu listemde öğeleri ve önümüzdeki hafta sonu için brazzers planlanan Mighty Diamonds Reggae konser için bilet almak için yenilenmiş eski Opera Binası doğru Pasifik Sokak benim yol yapılmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder